Over deze titel

Paul Beens

Auteur | Marketeer

Iedere ondernemer weet inmiddels wel dat je aan online marketing moet doen. Dus je start met je bedrijf, maakt een mooie Facebook-campagne, verzint wat LinkedIn posts en connect met iedereen die je maar wil accepteren. En dan? Wat als het grote geld niet direct binnenstroomt zoals alle online business coaches je beloofden? Geen 100.000 euro omzet in de eerste maand, maar wel oplopende rekeningen en toenemende wanhoop… wat doe je dan?

Dan is het tijd voor impact marketing.

Paul Beens was zelf marketeer en IT-deskundige en wist dus ook precies wat hij aan online marketing moest doen als ondernemer. Totdat hij besefte dat deze kennis alleen niet voldoende was en hij financieel en emotioneel aan de grond kwam te zitten. De les die hij toen leerde, was voor hem het keerpunt naar succes en deelt hij in dit boek met alle ondernemers die meer succes willen behalen.

Impact marketing begint bij de juiste mindset, het stellen van de juiste vragen, bereid zijn tot leren en verbeteren en dan uiteindelijk ook weten welke campagnes en ‘trucjes’ je het best kunt inzetten. Om ondernemers hierbij te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens na jarenlang onderzoek het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten, ook als je nog geen kaas hebt gegeten van online technieken en begrippen als funnels en targeting.

Dit boek helpt je om als ondernemer, door aan impact marketing te doen, echt succesvol te worden. Het start met de juiste mindset, de lessen die Paul leerde en de stappen van het Impact Growth Model waardoor iedereen het in de praktijk kan toepassen. Zet vandaag nog de eerste stap naar succes met impact marketing!

Wat zeggen lezers?

  • Goed boek waar helder en duidelijk de stappen worden behandeld om de huidige marketing voor elkaar te krijgen. Geen blabla maar bruikbare praktische tools en advies. Aanrader !!

    A. Swart
  • Fijn zo’n boek dat je aan de hand neemt en precies uitlegt waarom welke stap belangrijk is en wat je er mee bereikt. Geen gefluf meer met losse acties en ad hoc ideeën, maar een goed doordachte route die je met zekerheid van A naar B brengt. In dit geval betekent dat: van weinig klanten naar absoluut meer klanten en meer omzet omdat je schaalbaar gaat werken waardoor je minder hard hoeft te werken voor een hogere omzet. Haalbaar? Jawel. Als je precies doet wat er staat.

    D. Hulst
  • Dit boek laat je even terug gaan naar de basis wat je nu eigenlijk beweegt als ondernemer en kan je enorm helpen omdat het op een hele heldere en duidelijke manier laat zien zien welke stappen je kan zetten om klanten aan te trekken voor je bedrijf.

    M. ten Wolde